piątek, 6 lutego 2015

Weekend w Sumikolandii

Hej  kochani,

www.lovethispic.com
za rogiem już czai się weekend !! mam nadzieję, że dla Was też będzie to dobry czas i połączenie aktywnego i totalnie leniwego odpoczynku :) u nas taki właśnie jest plan - tzn. tak mi się wydaje, bo ten weekend planuje Sumik i tak właściwie, to nie mam pojęcia co będziemy robić ;) oby tylko pogoda nie była jakaś zupełnie okrutna, bo przed akcją "stolica" to nasz ostatni wspólny weekend, a następny dopiero w połowie marca, zatem proooooosimy baaaardzo o w miarę ładną pogodę :) !!

www.cekin.pl
Sumikowa już powoli "na walizkach" - sporządziłam już kilka różnych przedwyjazdowych list - jest lista "co zabrać", lista "co dokupić" i lista "co załatwić"... dopiero zaczęłam skreślać, zatem dużo jeszcze zostało do zrobienia :) nie wiem jak Wy, ale ja zawsze mam taki stan napięcia przedwyjazdowego - bez znaczenia na ile i dokąd jadę, zawsze mam takiego wewnętrznego nerwa, ale nie takiego złego, trzęsącego moimi rękoma nerwa.. to raczej typ nerwa motywującego, taki nerw, który pozytywnie nakręca do działania i podnosi kąciki ust do góry. to jest dobry nerw :) 
Farlingtontexastoday.com
Sumik w pracy, jeszcze ponad 2h.. czyli w sumie z górki, ale już tęskno za nim w Sumikolandii :) kupiłam nam dzisiaj piękniaste kubko-filiżanki w Home&You, na które patrzyliśmy chyba od pół roku i dzisiaj wśród walentynkowej masakry w czerwone serduszka, gdzieś przy samej podłodze znalazłam dwie ostatnie sztuki !! jedna lekko uskubana u dołu, ale za to z obniżoną o 70% ceną :D no i szczęśliwie mieszkają już z nami... Witajcie kubko-filiżanki :)(: jaką ja mam do tego słabość.... ;)

Zmykam po kawę z moim nowym filiżanko-kubkiem i zabieram się wreszcie do czytania - w kolejce czeka tyle dobrych książek i sama nie wiem co wybrać, ale czuję w kościach, że albo to będzie "Bardzo poszukiwany człowiek" albo "Ostre przedmioty" - jakoś ostatnio takie u mnie literackie klimaty panują. Dobrego odpoczynku i czytamy się w poniedziałek ;) 

Sumikowa

1 komentarz:

  1. Ojjj... Sumikowa, będzie trzeba utylizować kubasy poprzez przypadkowe upuszczanie bo szafa już pełna ;) Nie wspomnę o stercie kubasów po kawie do zmywania ;D

    OdpowiedzUsuń