środa, 22 kwietnia 2015

Atak kolorów, czyli o moim problemie z kosmetykami...

Juhuu,

w sobotę było filozoficznie, w poniedziałek książkowo, a dzisiaj chyba troszku kosmetycznie się zapowiada ;) chciałam się dzisiaj z Wami podzielić moimi ulubionymi urodowymi vlogerkami, promocjami, które zaatakują nas już w ciągu kilku dni (a niektóre już trwają!) i może uda mi się dzięki temu samej stworzyć jakąś zakupową listę na najbliższe dni ;) 

kolor-dla-kazdej-z-nas.blog.onet.pl
Ogólnie nie jestem miłośniczką zakupów w stacjonarnych drogeriach - szczególnie, jeżeli rzecz dotyczy kosmetyków kolorowych - bo po pierwsze ceny niektórych produktów odstraszają na kilometr, a po drugie zdarzało mi się kupić produkt nieświeży (np. suchy tusz do rzęs..). Przestawiłam się już jakiś czas temu na zakupy w drogeriach internetowych i raz na jakiś czas (zdarza się, że dużo częściej ;)!!) zamawiam potrzebne produkty z kimś do spółki, dzieląc tym samym koszty wysyłki. Jeśli jednak dzieją się takie cudowności jak -40% na kolorówkę w Naturze (promocja już trwa!!) albo -49% na kolorówkę w Rossmannie (ma się zacząć od piątku!!) to cóż robić.. przynajmniej warto się zastanowić nad niektórymi zakupami :) 

www.godealla.pl
Jedna z moich ulubionych vlogerek, która prowadzi na youtubie kanał o tematyce urodowej - Asia znana raczej jako Maxineczka - przygotowuje na dzisiejszy wieczór krótki poradnik, co jej zdaniem warto chwycić w swoje łapki przy okazji wspomnianych promocji :) polecam serdecznie! oglądam ją od ponad roku - zaczęłam szukając inspiracji do swojego makijażu ślubnego - i nauczyłam się przez ten czas baaardzo dużo :) filmik znajdziecie na jej kanale pewnie po godzinie 19.oo - warto, jeśli interesuje Was tematyka urodowa i makijażowe inspiracje :)

www.becomegorgeous.com
Jeśli - podobnie do mnie - wpadniecie już w w urodowego youtuba, to polecam Wam również kanały prowadzone przez Basię Callmeblondieee, Agnieszkę Nissiax83, czy Karolinę Stylizacje. Vlogerek urodowych jest zresztą całe mnóstwo - kopalnią wiedzy są też zagraniczne kanały, które również serdecznie Wam polecam (chociażby absolutny klasyk gatunku, czyli siostry z Pixiwoo !!). A na co ja ostrzę sobie ząbki przy aktualnych promocjach drogeryjnych? hmm.. wydaje mi się, że przede wszystkim poszukam korektora pod oczy, bo sytuacja z sino-niebieską skórą pod oczami wymaga jakichś zdecydowanych działań z mojej strony ;) ale nie wiem jeszcze na co się zdecydować - może Astor Perfect Stay, ale nie mam pewności.. myślałam też o pudrze z serii Stay Matte w kolorze transparentnym i może o jakichś cieniach z Kobo (np. Rose Gold.. jest piękny!!), ale czekam na filmik Maxineczki i może coś jeszcze wpadnie mi w oko! a wy? też czaicie się już na jakieś produkty?

Wasza Sumikowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz