poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Książkowy zawrót głowy!

Juhuu,

www.pinterest.com
dzisiaj będzie krótki, acz treściwy post, akurat do popołudniowej kawy :) wczoraj wieczorem buszując na stronie alerabat odkryłam, że dzisiaj empik ma promocję 3 książki w cenie 2 :D wspaniale prawda? nic tak nie cieszy, jak kolejne pół metra książek w domu! Jeśli na coś polujecie, albo (jak ja) zbieracie jakąś serię książek to wydaje się, że to całkiem dobry układ :) osobiście nie przepadam na kupowaniem w empiku poza okresem wyprzedaży i promocji - a i wówczas ciężko bywa o przyzwoite ceny i dobre książki - ale akurat 3 z 2 lubię i kiedy ostatnio była taka właśnie promocja przyleciał do mnie Terry Pratchett i tym razem będzie chyba dokładnie tak samo :)

www.thegoodstuffguide.com
Korzystając z nadmiaru wolnego czasu zamierzam się porządnie "wgryźć" w Pratchetta, a jest co robić, biorąc pod uwagę, że na serię Świat Dysku składa się 40 (?!) książek... ;) gdzie my to zmieścimy..?! :D ostatnio, kierując się trochę rozsądkiem, a trochę chęcią wygospodarowania miejsca właśnie dla Pratchetta, wytypowałam z metr książek do odsprzedania, ale to i tak nie zmienia faktu, że książek mamy w domku sporo, a miejsca jakby coraz mniej :P czy u Was też to tak wygląda? ja nie umiem sobie z tym radzić.. uwielbiam książki! dom bez książek byłby jakimś obcym miejscem.. tylko powierzchni magazynowej zawsze brak ;) 

Kończę na dzisiaj, bo czas zabrać się za zamówienie! Trzymajcie się ciepło i nie odfruńcie - u mnie dzisiaj okrutnie wieje! ale dzięki temu mamy trochę słońca :) do środy zatem!

Wasza Sumikowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz