środa, 15 kwietnia 2015

Winter is coming...

Juhuu,
gamerssphere.com

zgodnie z planem: jest środa - jest post :) ja wiem, że idzie wiosna ogólnie, ale wróciła GRA O TROOOON i cóż.. winter is coming :D nareszcie :) !! ten serial jest nieustająco znakomity i mam ogromną nadzieję, że do ostatniego odcinka ostatniego sezonu będzie trzymał ten sam wysoki poziom i nie przydarzy mu się jakaś kiepścizna, jaka na przykład ostatnio była udziałem trzeciego sezonu House of Cards..

www.sidereel.com
Oglądacie? czy raczej przyglądacie się z bezpiecznego dystansu oglądającym ;)? ja od pewnego czasu widzę, że w domu oglądamy więcej seriali niż filmów - mam na myśli seriali przez duże S, tych dobrych, nie tasiemców telewizyjnych oczywiście ;) kiedyś serial był może jeden, może dwa w roku, a teraz... o rety! całe mnóstwo :) poza Grą o Tron na bieżąco oglądamy Suits, Call The Midwife, Sherlock Holmes w wersji BBC, Downton Abbey, wcześniej był Czas Honoru, Fargo, Pozostawieni, The Tudors, a jak tylko znajdziemy czas to zabierzemy się za Masters of Sex, Orange is the new black i The Knick i chyba wreszcie wrócimy do Rzymu, który kiedyś już zaczęliśmy oglądać, ale coś na przerwało... uff :D tyle się tego nazbierało.. niesamowite, jak świetne robi się teraz seriale! mam wrażenie, że ostatnich kilka lat zupełnie wywróciło do góry nogami świat filmu i serial z bycia młodszym i gorszym bratem pełnometrażowych produkcji, nagle awansował i przegonił starszego brata. to oczywiście nie znaczy, że klasyczny film ma się źle - co to, to nie - ale serial wreszcie ma się znakomicie i niech ten stan rzeczy trwa najdłużej, jak się da :)

ostrzę też sobie powoli zęby na książkową wersję Gry o Tron - pewne wątki są tam zupełnie inaczej rozwiązane, niż w wersji telewizyjnej i jestem bardzo ciekawa jak :) w ogóle, jak zwykle zresztą, jestem po prostu ciekawa oryginału. jeśli jeszcze nie macie swoich ukochanych seriali, to bardzo, bardzo, bardzo Was zachęcam do obejrzenia któregoś z powyższych - odkryjecie świetnych aktorów, zaskoczy Was rozmach niektórych produkcji, mnogość bohaterów i ich wyrazistość, znakomite scenariusze i ścieżki dialogowe, w cenie są też oczywiście nieprzespane noce pod hasłem "jeszcze tylko jeden odcinek i idziemy spać!" ;)

Wasza Sumikowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz