wtorek, 17 lutego 2015

Ostatki - czyli śledzik :)

Witajcie, dziś nadaje Sumik :)

Sumikowa cały dzień w pracy, więc ja coś krótko napisze, niestety nie przychodzi mi to tak łatwo jak Sumikowej :)

No ale co tam....

Wiadomo, że śledzik lubi pływać, ale lubi też dobre towarzystwo i może to być towarzystwo Sumików :)

foto chilitonka.com
My jednak spędzimy czas Walentynkowo ze względu na to, że ja byłem w sobotę w pracy i trzeb nadrobić stracony czas :) Dzisiaj mam wolne więc mogę poszaleć w kuchni. Nie będzie to jednak śledzik. Sumikowa uwielbia je tak samo, jak ogórki kiszone. Ogląda je tylko z daleka i syczy, jak Łata wyrywana z głębokiego snu, gdy tylko poczuje ich zapach :D
W planach jest kurczak w kremowym sosie curry na ostro i chlebek naan. I ma nadzieję, że się uda i będzie smakować Sumikowej :)

przepis ze strony http://chilitonka.com/


Dodatkowo dzisiaj jest też Dzień Kota. Kota niestety nie mamy, ale przechadzają się czasem pod naszym oknem, patrząc co ciekawego się u nas dzieje i sprawdzając również, czy aby nie są po złej stronie drzwi :D

Sumik



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz